Beoordelingen van Bram Ladage Oud-Beijerland

Recente recensies

4.0
Ilse van den Berg
8 juni 2024

1 zak patat was maar half gevuld. Zat geen zout op de patat en de 5x mayonaise zat er ook niet bij

Mike
4 juni 2024
Kitty
2 juni 2024

Patat was erg lekker! Bestelling was alleen niet helemaal goed gegaan, 2 frikandellen gekregen ipv 2 frikandellen speciaal. Verbeterpunt is ook de afhaaltijd. Afhaaltijd was 18u30, maar uit eindelijk 18u50.

Angeline den Hertog
29 mei 2024

Geen frietsaus wel besteld , geen fricandel speciaal maar een gewone en patat was aangebrand en harde stukken. Slecht dus.

Reactie van Bram Ladage

Goedendag mevr Ik heb u een prive bericht gestuurd We gaan hier gelijk mee aan de slag Nogmaals sorry Team bram

Piet
23 mei 2024
Bakkerij Boender
27 april 2024

De bestelling was niet compleet. Telefonisch slecht bereikbaar om dit door te geven.

De Kok
12 april 2024
Leen van der Burgh
11 april 2024

Was prima

P.vd ree
6 april 2024
S Kooij
5 april 2024
Jim
29 maart 2024

Bij de bestelling die we hadden gedaan ontbraken helaas alle sauzen, pepsi max en zout die we besteld hadden. Daarnaast waren de kipfiletburgers heel lekker maar was het ei en de pindasaus met uitjes waar ik voor gekozen had niet aanwezig. We moesten nog een keer terug omdat een milkshake ontbrak, maar die werd gelukkig snel gemaakt! De patat en kipfilet zelf waren wel erg lekker.

M.
26 maart 2024

Volgende keer wel de juiste bestelling leveren 😉 retour gegeven, werd goedgemaakt met nieuwe bestelling en extra patat, dank 👍

S.Kooij
23 maart 2024

Altijd zeer tevreden. Heerlijke patat en snacks! Bezorgen gaat lekker snel. Helaas zat dit keer mijn kroket er niet bij. Maar de rest was erg lekker!

Chantal
23 maart 2024

Lekker en snel bezorgd

Bart Stoop
16 maart 2024

We hadden voor afhaal gekozen en thuis was alles nog heerlijk. Werd tijdens het telefonisch bestellen en afhalen geholpen door heel vriendelijk personeel! Mag ook zeker gezegd worden!

Petra
4 maart 2024

De bestelling was te laat en een product miste, deze werd wel snel bezorgd

Deborrah Spoormaker-Groeneveld
2 maart 2024

Snelle bezorging en al het eten was goed heet en zeer smaakvol.

Janneke Den Boer
22 februari 2024

Wij bestelde voor de 1e keer en zijn zeer tevreden!

S
13 februari 2024

Heerlijke patat en snacks. Personeel altijd heel vriendelijk.

Marco Bos
13 februari 2024

De bestelling was incompleet. Er ontbrak een besteld bakje mosterd

Hendrika koopmans
13 februari 2024

Bestelling was niet compleet dus helft niet opgegeten

G
10 februari 2024
Joop
9 februari 2024

Mosterd besteld niet gekregen Milkshake gelekt

Hans de Groot
27 januari 2024

Vriendelijk, snel en de snacks warm en knapperig 👌🏻

Corrie Roest Kordes
25 januari 2024

Friet was wat hard gebakken, wat ik niet gewend ben van Bram en de fricandel, wordt volgens mij niet gebakken in de frituur, slappe hap, sorry

F&M
20 januari 2024

40 min in de kou gewacht op een vooraf geplaatste bestelling. Er waren teveel bestellingen aangenomen wat het personeel niet aan kon. Personeel was vriendelijk en compenseerde voor het lange wachten.

Oud-Beijerland
16 januari 2024

De patat leek gebakken in oud vet. Helaas niet lekker. De frikadellen waren goed.

Deborah van Abkoude
15 januari 2024

Compliment voor bezorger, die door sneeuw en gladheid toch op tijd kwam.

Anoniem
13 januari 2024

De friet was lekker knapperig alleen wat aan de koude kant met wat donkere plekjes.

Suzanne d'Anjou
12 januari 2024

Pindasaus zat er niet bij en de losse zak patat was open waardoor de patat er uitviel

Petri
10 januari 2024

Snelle bezorging, goed op temperatuur smaak zoals je verwacht van Bram. Jammer dat de friet in 3 verpakkingen zat. Lijkt mij niet nodig.

Marjan
6 januari 2024

Snacks waren heerlijk, de patat was helaas niet lekker, leken wel 3x gebakken. Vettig en bros van binnen

P Sluimer
29 december 2023

Te weinig patat voor dat geld en verbranden sate !

Bart
25 december 2023

Vrijdag 22 december online bestelling gedaan welke wat later werd bezorgd als gebruikelijk maar geen probleem, het zal druk zijn. De bestelling was echter niet geheel juist. Ik had een loempia gekregen i.p.v. de bestelde loempia-speciaal. Dus even gebeld hoe we dit oplossen. De dame aan de lijn vroeg een momentje, prima. Echter na ruim 25 minuten op de toonbank te hebben gelegen en heb moeten aangehoren hoe daar de klanten geholpen werden heb ik de verbinding maar verbroken. Tja zo is het toch wel een dure loempia. Blijkbaar ben je als online besteller geen klant. Jammer Bram.

Reactie van Bram Ladage

Wij hebben natuurlijk met u contact opgenomen Graag tot ziens

Gerrit
22 december 2023

Het was echt heerlijk en de bezorging was super ga zeker vaker bestellen

Reactie van Bram Ladage

Dank u voor uw beoordeling Team bram❤️

LEEN
20 december 2023

Gewoon goed ;-)

Ruud Coenradie
24 november 2023

De patat was lauw warm en we misten een grote patat. De levering en de nalevering van de grote patat was top.

Marjolein de Bruijn
16 november 2023

De levering klopte en was op tijd. Patat was heerlijk! Wel jammer, dat ze op zondag dicht zijn..

J P van Rij
15 november 2023

Berenklauw was klein en lauw. Frikandel lauw en slap

Claudia
12 november 2023

Patat laten bezorgen valt erg tegen, het is lauw en slap. Kipsate viel erg tegen. Helaas niet weer

Suzanne Wander
8 november 2023

Bestelling was lauw, patat in schil vinden wij niet lekker. Jammer dat we niet konden kiezen voor de 'oude' patat (zonder schil). Bitterballen uitverkocht?! dus voor kroketten gekozen waarin het vlees ver te zoeken is. Daarnaast is Bram best wel duur. Voor ons was dit de laatste keer Bram.

Brus
4 november 2023

Keurig netjes en op tijd bezorgd

Rob van der Laan
1 november 2023

Online bestellen gaat niet altijd goed. Onlangs geen pindasaus maar wel besteld. Nu 3 friet ipv de bestelde 4. Bellen heeft niet veel zin omdat je wilt gaan eten. Dus de friet verdeelt en was het ook goed. Maar ik weet niet of ik in de toekomst weer online ga bestellen.

Reactie van Bram Ladage

Het spijt ons dit te vernemen Natuurlijk gaan we u Notereren dat u wat te goed heeft En we doen er een brammetje erbij met 2 pinda Namens team bram graag tot ziens

Hoogendoorn
29 oktober 2023

Patat te ver door gebakken, zonde!

Leon
27 oktober 2023
Y
19 oktober 2023

De hamburger en het broodje waren een stuk dunner dan te zien is op de foto. Ook niet echt lekker helaas. De patat was ok

J P van Rij
18 oktober 2023

Weinig patat voor het geld, middel Bram is maar een kleine portie

Leen van der Burgh
17 oktober 2023

De friet droop van het vet, niet gewend van Bram. Als ik dit ter plaatse gegeten zou moeten hebben, dan had ik het absoluut teruggegeven! Erg jammer.

Lorenzo
6 oktober 2023

Burger was heel lekker, maar de patat erg droog. Ben altijd tevreden over jullie kwaliteit, maar deze keer viel het helaas tegen. Jammer!

Bas
1 oktober 2023

Was maar een eenvoudig bestelinkje maar erg goed.

Joyce (ik)
30 september 2023

Helaas miste de helft van de bestelling. Eerste patatbox was daarbij ook nog eens niet warm meer. Overige snacks allemaal in 1 zak, vegetarische en vlees kroketten bij elkaar, waarbij 1 van de vlees kroketten kapot was gegaan en alles op de vegetarische snacks (vega kroketten en kaassoufle) zat. Na telefonisch contact is de tweede patatbox na geleverd en de sauzen. Beetje jammer dat we op verjaardag niet tegelijk konden eten en de pindasaus dus ook bij de eerste ronde miste... 2de box (die al meteen geleverd had moeten zijn) was wel lekker warm. Aantal snacks opnieuw ontvangen, niet allemaal. Voor ons is het niet meer voor herhaling vatbaar. Vorige keer bij afhalen klopte de bestelling ook niet.

Bas
16 september 2023

Lekker gegeten!

Fam Romer-meyer
10 september 2023

Hadden een familiebox friet besteld en een hamburger menu met pindasaus.alleen de frietbox en de hamburger is bezorgd.we miste dus een medium friet en de pindasaus.na bellen is die nabezorgd

Lydia
5 september 2023

Kroket kwam helemaal kapot aan

Arthur
25 augustus 2023

Het was weer erg lekker! Heerlijke krokante patat yummiest! Kleine aandachtspuntje. Als je soort gelijke kipburgers besteld. Zoals gewone kipburger en een spicy kipburger besteld. Is het fijn als je weet welke nou welke is. Dan was je beoordeling echt 5 sterren geweest.

Blokland
25 augustus 2023

De drie milkshakes waren open gegaan in de tas. Ik heb toen gelijk gebeld voor de milkshakes en is (hopelijk) netjes afgehandeld. Verrekenen met een volgende bestelling.. Maar daarna de patat en snacks gegeten en helaas grotendeels weggedaan veel te vet en de snacks waren lauw van binnen. Volgende keer hopelijk beter.

Angelique
14 augustus 2023

Keurig binnen de opgegeven tijd bezorgd en de patatjes waren nog heerlijk warm en knapperig!

F van Ringelenstijn
12 augustus 2023

Over de kwaliteit einde bezorging heb ik geen klachten, echter ontbrak een deel van de bestelling! Ik dacht ik bel even en dan komt het wel goed helaas had men daar de telefoon uitgeschakeld staan want na enkele keren overgaan werd je doorgeschakeld naar de Voice recorder, daar ingesproken werkte ook niet want ik kreeg geen bericht . Kon zelf niet naar de winkel vanwege een operatie en mijn vrouw of anderen ook niet , ben hierover zeer teleurgesteld !!!

LR
12 augustus 2023

Ik heb vandaag een bestelling gedaan, deze was dit keer niet oké. Ik heb nog gebeld, maar er werd niet opgenomen. Mijn bestelling was niet warm zoals normaal, heb een snack gekregen met pindasaus terwijl ik die niet bestel had met pindasaus. Dus die heb ik weg kunnen gooien, beetje zonde!

Corrie Roest Kordes
12 augustus 2023

Had een extra bakje uien erbij besteld ,maar zat er niet bij. Zout was ook niet toegevoegd. jammer.

Visser
11 augustus 2023

Hadden perongelijk een uur te laat besteld. Na een belletje was dit gelijk opgelost. Alles was netjes verpakt!

Jolande
10 augustus 2023
P Sluimer
5 augustus 2023

Was niet goed, kroket was geplet frikandel hetzelfde en het ijs lag om.

Jessica
2 augustus 2023

Nham

Rick
1 augustus 2023

Snelle bezorging en lekker eten zoals altijd :)

Leen van der Burgh
23 juli 2023

Smullen

Milan
18 juli 2023

Super, was lekker..

Jan Knoot
14 juli 2023

Eten is prima, helaas was men 1 frikandel vergeten . Iets nauwkeuriger controleren. Voortaan zal ik zelf controleren bij afhalen wat eigenlijk niet nodig moet zijn.

Monique
13 juli 2023

Snel geleverd en eten was heerlijk

Marja Damen van dijk
6 juli 2023

Netjes op tijd bezorgd Marja.

Ron
1 juli 2023

Erg duur!!!

Leon
29 juni 2023

Pindasaus besteld maar zat er niet bij.

Reactie van Bram Ladage

Sorry van deze vermissing Wil u bij uw vilgende vermeldung dit in de vakje opmerkingen schrijven Wij maken het goed met u

FvR
22 juni 2023

Zeer smakelijk en snel bezorgd!

Jan Roest
17 juni 2023

De friet was dit keer te hard gebakken, ben ik niet gewend van Bram Ladage

Ron
16 juni 2023

Veel geld voor weinig . Daarin tegen wel warm bezorgd .

Alex
16 juni 2023

Echt super geholpen en netjes behandeld

Leen
10 juni 2023

Jammie

Miek
10 juni 2023

Zeer snelle bezorging en goede kwaliteit eten, wel prijzig.

Stolk
7 juni 2023

Voor de eerste keer laten bezorgen. Eten was er super snel, binnen het half uur en smaakte zoals ik Bram Ladage ken van een “live” patatje halen! Complimenten!

Vaste klant
27 mei 2023

Altijd heel tevreden. Snelle bezorging en goed warm. Alleen patat is niet meer hoe het was. Erg donker van kleur en slechte patat die niet te eten zijn. Wel erg jammer van Bramladage.

Marjolein
26 mei 2023

Bezorger kwam het keuring bij de deur brengen en het was heerlijk! Echt een aanrander

Bart
25 mei 2023

Zorg dat de sausen goed verdeeld zijn dus 50:50 bij patatje oorlog en niet 80:20!! Verder gewoon lekker en goed. Een aanrader.

han boon
21 mei 2023

Snel bezorgd en super warm, patat en kip lekker krokant!! Top!

Bas in 't Veld
14 mei 2023

Sterretje minder vanwege wat bruine puntjes maar het is en blijft een lekker frietje dat Brammetje. De bezorging is super snel want ik had de tafel nog niet aangezet toen ze kwamen. Waar hoor je dat tegenwoordig nog.

Jantine
13 mei 2023
Bakker
4 mei 2023

Snelle levering en goed eten!

wil bouwman
1 mei 2023

belachelijk die prijzen van de patat

Jan Scharloo
1 mei 2023

Goede kwaliteit en op tijd geleverd.

Arnol Coste Santiesteban
28 april 2023

Veel zout, goede porties, maar bovenal goede service. Het eten was precies klaar op aangegeven tijdstip. Namelijk vrijdag ochtend om 07:12 uur. Ik bewonder jullie passie en enthousiasme voor frituren.

Denis
23 april 2023

Dit keer waren de frietjes goed gebakken/knapperig Echt lekker! Snel geleverd Dus top!

Leon
22 april 2023
Mw snoeren
22 april 2023

Heerlijke patat en lekkere vleeskroket en kaassouflee en snel geleverd

Corrie Roest
20 april 2023

netjes en op tijd bezorgd, maar vooral lekker.

BB
16 april 2023

Lekker gegeten✅

Patricia
15 april 2023

Gewoon lekker!

L
15 april 2023

Prima!!

Leon
12 april 2023
Marian Wullems
7 april 2023

Ik had een goulaskroket, deze was niet compact en viel uitelkaar. Bij mijn patat had ik satésaus met mayonaise, maar de satésaus was ver te zoelen. Jammer ik ben dit van jullie nier gewend.

Bas
2 april 2023

Wel wat duurder maar de kwaliteit maakt dat wel goed👏

Marit
1 april 2023

Altijd vriendelijk personeel, warm eten. Sneller bezorgd dan verwacht!